Xerrada Tècnica / Producció d’esdeveniments amb Maite PerisXerrada Tècnica

07/11/2024 19:00 h
Entrada gratuïta
Organitza: Casa de la Música de Lleida i Fundació Orfeó Lleidatà

Tenim un bolo… i ara què fem?
Comencem amb la producció!

Com és el procés de producció un cop s’ha tancat un concert? Quina informació i documents et demanaran? Saps què és un rider tècnic o d’hospitalitat? Explicarem quines són les persones implicades i les tasques a dur a terme en la producció d’un concert.

Amb Maite Peris, Tour Manager, Producció, Hospitality, Logística. Apassionada de la música, aquesta lleidatana ha treballat en festivals com Primavera Sound, Sónar o Share, a més de donar suport com a freelance a artistes internacionals i nacionals com Alizzz, Ana Tijoux, Arca, Bad Gyal, BB Trickz, Kora, La Élite, Queralt Lahoz, RVFV, Vive la Fête, entre d’altres.

Maite Peris, professional de la producció d’esdeveniments, oferirà una jornada formativa que es farà el dijous 7 de novembre a les 19 h als Bucs d’Assaig El Mercat de Lleida on explicarà quines són les persones implicades i les tasques a dur a terme en la producció d’un concert.